okno

GS Condro Diamant

Vítejte v diamantové generaci GS Condro®
a dopřejte svým kloubům dvojnásobnou sílu!
Lék k vnitřnímu užití Doplňek stravy

Zvětšit písmo

A A A
Úvod » Novinky » Cvičení pro zdravé klouby

Cvičení pro zdravé klouby

<< zpět na výpis

Každý z nás má nějakou svoji bolest.

Pro někoho je to vyjít vysoké schody do pekárny, aby si mohl koupit čerstvý chléb. Pro někoho je to vstát z příliš hlubokého křesla, aby si mohl pohrát s vnukem.

A pro někoho je to třeba vylézt několik kroků po žebříku, aby vnučce utrhl to nejlepší jablíčko.

Tyto každodenní aktivity pro nás dříve nebyly problémem. Ale nyní se ozývají klouby, a tak mnohé z nás trápí zcela běžné záležitosti.

Abychom zůstali soběstační a mohli se dále radovat z koníčků nebo z času stráveného s vnoučaty, doporučujeme pečovat o své klouby.

Velmi účinná je kombinace pravidelného cvičení a užívání přípravku GS Condro FORTE, jak prokázala klinická studie Revmatologického ústavu v Praze.1

Je ideální doplnit užívání GS Condra FORTE vhodným cvičením. Cvičení je třeba pravidelně opakovat minimálně 3x týdně asi 15–30 minut dle Vaší kondice.

Níže uvedené cviky vedou k posílení svalstva a zachování rozsahu pohybu.2

Leh na zádech: procvičení svalstva bérců

Střídavě přitahujeme a propínáme špičky obou nohou ( pravá přitáhne, levá propne, poté vyměnit).

Důležité: kolena zůstávají při cvičení propnuta, pohyb pouze v kotnících!

Leh na zádech: procvičení svalstva bérců

Kroužky v kotnících, nejprve na jednu, pak na druhou stranu, obě nohy zároveň.

Důležité: kolena zůstávají při cvičení propnuta, pohyb pouze v kotnících!

Leh na zádech: procvičení natahovačů kolenních kloubů izometricky

S nádechem přitlačíme kolena k podložce, napneme svaly přední strany obou

stehen, přitáhneme špičky nohou, s výdechem uvolníme.

Leh na zádech: protažení svalu zadní strany dolních končetin

Propneme kolena, přitáhneme špičky obou dolních končetin.

Jedna končetina zůstane ležet na podložce, druhou zvedneme napnutou nad podložku, pomocí obou horních končetin ji přitahujeme směrem k čelu. Na zadní straně stehna a v podkolení cítíme tah. Pomalu spustíme končetinu zpět a  totéž  provedeme druhou končetinou.

Důležité:  Během provedení nesmí napětí končetin a na okamžik povolit.

Leh na zádech: postupné izometrické zapojení svalu dolních končetin ve vlně

S nádechem postupně přitáhneme špičky nohou, pak propneme kolena, nakonec stáhneme hýždě. S výdechem všechny svaly najednou uvolníme.

Komplexní péče o klouby zahrnující pravidelné cvičení a podávání GS Condro FORTE vede ke zlepšení  funkce kloubů a snížení spotřeby analgetik/NSA.GS Condro FORTE je možné bezpečně kombinovat s léky proti bolesti a zánětu (tzv. nesteroidními antirevmatiky, jako např. ibuprofen, diklofenak atd.).

1,3 MUDr. Olejárová M., a kol.: Česká revmatologie, 16, 2008, s. 153–160.

2 Vypracováno ve spolupráci s MUDr. Hanou Jarošovou, primářkou rehabilitace Revmatologického ústavu v Praze.



Webdesign Estetica s.r.o.
Copyright 2017 Green-Swan Pharmaceuticals CR, a. s. logo GS